Tuesday, November 27, 2012

Majlis Ulang Tahun Hai-O vs My Boss Wedding


Last saturday was a Majlis Ulang Tahun Hai-O yg veryy the GLAMM kat stadium tertutup shah alam  and at the same date & time pulaks my boss wedding day....

Aicehh....agak tensenn disituu bile tak pat join event yg penuh GLAM iteww...tak caya?? meh tgk pic kat bwh ni....gile kentang punye GLAM...  :)   i envy uolsss....




* how i wish i could join them :(




heard from my mentor aireen...  SHILA HAMZAH performance was awesome + superb.....




* Gorgeous Diyana Marissa & Aireen...........



* Awesomeee.....i luv ur dressss Ain Ismail....u look stunningg! :)




* GLAM as alwayss.....Hanis Haizi.....by Radzuan Radziwill and it is 20K!!!



**hope i can make it next year....insyaallahh..

Well as i mentioned earlier its my boss wedding day as well and i cant' say NO to my bos, afterall his my boss rite??? hehehe so priority goes to him

The event was held at STWO City Park Hall. 

Jom layan gambo2 dari event beliau pulakss....zassssssssss..





* naik beca uolsss kelassssss.......actually yg side pompuan org malacca...


* ni diaaa my bosss... Mr. Hong Fok Yen.....wit his lovely wifeee..


* sayaaa dan rakan sekerjaa syaaa.... Puan Ina with her pretty daughter...


* time kat atas stage..malu2 plaksss ahaksss.....



* Yum Seng timee..... (ehh betul ke aii ejaa nihh..kok salahh mtk mahapp la ekk)



* US with the bride & groom.....


* pretty shakila with gediksss me..hehehehhe



** okeh baru dpt info, from my mentor aireen...bulan 3 tahun dpan ade lagi stu event.....so if you want to look Gorgeous, Glitz & GLAM like them call me and i'll show you how.....


remain as always,

Kerin Ahmad
019 6209970
khairina.asra@gmail.com  


No comments:

Post a Comment